22 Ekim 2017 Pazar

KİTAP TAVSİYELERİNE DEVAM - ŞERMİN YAŞAR TARİHİ HOŞÇA KAL LOKANTASI

Herkese merhaba yeniden bir kitap tavsiyesiyle karşınızdayım ama umarım sizleri sıkmamışımdır 😩 blogum çocuklar onların gelişim alanları psikolojileri ebeveynlik ve benzeri konularla  ilgili fakat inanın bu kitabı yazmadan geçmek istemedim resmen heyecanlandım ve sizinle paylaşmak istedim 🙈 😍 zaten kitabın sahibi Şermin Yaşar yani daha önce kendisinin Dedemin Bakkalı, Çok Hayal Kuran Çocuk, Ev Yapımı Sihirli Değnekler gibi ebeveynlik ve çocuklarla ilgili kitapları bulunan bir yazar kitapları incelemek ve yazar hakkında bilgi edinmek  için buraya tıklayabilirsiniz.Kendisi sosyal medyada  fazlasıyla tanınıyor  Nam-ı Diğer Oyuncu Anne yinede tanımayanlar yukarıdaki adrese tıklayabilirler ☺




Gelelim yeni kitabı Tarihi Hoşça Kal Lokantasına hemen kitaptan bir kesit paylaşayım sizinle  

Kaybetmek bizim işimizdir.
Ayrıldıktan sonra, geçmiş zaman âşıkları gibi seni kalbime gömdüm Muazzez. 
Altında yatır olan araziden farkı yok şimdi. 
Yeni bir aşk inşa edemiyoruz; tam başlayacak oluyoruz, senin yattığın yere denk geliyor, dozerler çalışmıyor, kepçeler kırılıyor, gelen korkup kaçıyor. 
Kitap yurdundan alıntıladığım tanıtımda kitap bu şekilde nitelendiriliyor
 Yeşilçam filmlerindekileri andıran, kalbimize dokunan karakterler... Bir köşede unutulmuşlar, yalnızlığıyla yoğrulmuşlar, kırık gönüller, bir yerlerde sessiz sedasız yaşayanlar, görmediklerimiz, görmezden geldiklerimiz... “kaybetmek bizim işimizdir” diyen insanların öyküleri... Bir solukta, derin iç çekişlerle okuyalım, başımızı kaldırıp onlara bakalım diye...


Kitabı görmüş almış hatta şanslı kişilerden olup ön siparişle imzalı bile almış olabilirsiniz okumuş da olabilirsiniz ama ben yinede bu güzel yazarın güzel annenin ❤ kitabına blogumda yer vermek istedim umarım sizlerinde hoşuna gitmiştir kendinize iyi bakın yüreğinizden samimiyet ve huzur eksik olmasın 😍😍

13 yorum:

  1. Güzel bir kitaba benziyor. Tavsiye için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle :) ben teşekkür ederim yorumunuz için :)

      Sil
  2. Peş peşe kitap yaziyor olması bendeki heyecanını yok etti malesef...yine de yolu açık olsun...

    YanıtlaSil
  3. Kendisini instagramdan da takip ediyorum yaşadıklarını hikayelestirip takipcileriyle paylasması bile hikaye tarzında sanırım ben en cok bunu sevdim 💙 samimiyet hissettim birde özellikle paylaştığım kesit çok içten geldi ama tabiki sizin görüşünüzede saygı duyarım 😊 teşekkürler değerli yorumunuz için 🙏❤

    YanıtlaSil
  4. Canım benım tavsıyen için tesekkurler, emın ol hıc sıkılmıyoruz ve ben senı sıkı bısekılde takıp edıyorum.. Cocuk gelısımı ıle alakalı guzel postlar gırmne benı cok mutlu edıyor👍Daha büyük kitlelere ulaşman duası ile🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm 💜 çok teşekkür ederim Allah razı olsun 😇 sayende güzel bilgiler edindim ve yazıyorum uzun zamandır 😊 hayallerimi gerçekleştirmeme vesile oldun 💙

      Sil
  5. Tavsiye için teşşekkürler :)

    Takibe aldım:) blogum ilginizi çekerse banada beklerim
    https://kucukdokunuslarlaguzellik.blogspot.dk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim yorumunuz için 🙏 hemen geliyorum blogunuza 💃

      Sil
  6. Çarkacı değil miydi bu? Kitaplarında yazılanları kendi hayatına empoze edemeyip eşinden ayrılmdı diye aklımın bir köşesinde. İşin aslını astarını tam bilemiyorum tabii ki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslına bakarsanız özel hayatından çok yaptığı güzel işleri takip ediyorum ✔ ayrıca evet eski soyadı Çarkacıydı fakat eşinden ayrıldığı için Yaşar oldu fakat bu herkesin başına gelebilecek bir olay "Çarkacı değil miydi ? bu" derken üslubunuzdan hoşlanmadım doğrusu 😕 tabiki size ve düşüncelerinize saygım var 🙏 fakat özel hayatından çok kitapları yaptığı güzel işlerle ilgilenmeliyiz diye düsünüyorum 😊

      Sil
  7. yazdıklarına bakarak çok tuttum bu yazarı saaaolasıın :)

    YanıtlaSil
  8. Thank you :) I come immediately to read :)

    YanıtlaSil